czwartek, 11 sierpnia 2016

7ReadUp- Nasze plany czytelnicze





Hej wam!

Jak już pewnie wiecie, 15 lipca rozpoczyna się 7ReadUp- wyzwanie czytelnicze organizowane przez Marthę Oakiss, w skrócie polegające na tym, że czytamy jak najwięcej książek i odkurzamy nasze półki z zalegających na nich nieprzeczytanych powieści :) Są dwie wersje tego wyzwania- wersja light, w której musimy przeczytać jak największą liczbę książkę, których łączna długość grzbietów musi mieć minimum 7 cm. Jest też wersja hard, w której do wspomnianych siedmiu centymetrów dochodzi jeszcze 10 wyzwań, do których musimy dopasować czytane książki. My wybrałyśmy wersję hard, a oto książki, które będziemy czytać podczas tego tygodnia :)



Książki Klaudii:



                                     
                                     


Wyzwania:


1. Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S-
"Wiedźmin. Czas pogardy" Andrzeja
Sapkowskiego :)

2. Książka, w której tytule występuje min. jedno ośmioliterowe słowo- Do tej kategorii udało mi się
dopasować dwie książki: Wiedźmina oraz "Maria Antonina: Z pałacu na szafot" Juliet Grey

3. Książka z motywem wody na okładce- Tutaj mam "Księcia Mgły" Carlosa Ruza Zafona :)

4. Książka, z której przeczytaniem ciągle zwlekasz- Do tej kategorii idealnie pasował "Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas :D

5. Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację/adaptację- Jako że "Dawca" Lois Lowry doczekał się swojej ekranizacji, to właśnie ją obejrzę po przeczytaniu tej ksiązki :)

6. Ksiązka polecana przez polskich lub zagranicznych booktuberów- Tutaj również idealnie pasuje "Dwór cierni i róż" :)

7. Książka z okładką w brązach lub pomarańczach- Do tej kategorii pasują mi właściwie aż trzy książki- "Jedwabnik", "Czas pogardy" i "Dawca" :)

8. Książka z uczniami lub studentami- Nie mogłam znaleźć na swojej półce typowej młodzieżowki z uczniami, której bym jeszcze nie przeczytała, więc do tej kategorii dopasowałam "Dawcę" :) Bo tam chyba jest jakiś uczeń, jeśli się nie mylę...

9. Zakończ serię- Tutaj dobrałam trzeci tom trylogii o Marii Antoninie- "Z pałacu na szafot"

10. Przeczytaj ósmą książkę ze swojej półki- Padło na "Jedwabnika" Roberta Galbraitha :)


Książki Julki:



(Nie mam pojęcia dlaczego tak się psuje jakość zdjęcia :/, w komputerze jest ok,
a na bloggerze okropnie, wie ktoś może o co chodzi? )

- "Ostatnia piosenka" Nicholas Sparks- Dopasowanie do wyzwania: 1,5,6
- "Zostań jeśli kochasz" Gayle Forman- Dopasowanie do wyzwania: 3
- " Hopeless" Colleen Hoover- Dopasowanie do wyzwania: 2,4,10
- "Wilczyca" Katarzyna Berenika Miszczuk- Dopasowanie do wyzwania: 7,8,9

~ Oto i moje książki, które zaplanowałam na te 10 wyzywań. Jestem dobrej myśli, ale nie wiem czy uda mi się przeczytać wszystkie te książki, ponieważ będę miała dość napięty tydzień. Mało będzie czasu na czytanie, ale trzymajcie za mnie kciuki :). ~




A wy bierzecie udział w 7ReadUp? Jakie książki macie zamiar przeczytać? Dajcie znać w komentarzach! :)

14 komentarzy

  1. Nie biorę udziału w 7ReadUp. Może w przyszłym roku. :D
    A tak na obecną chwilę mam zamiar przeczytać albo coś Trudi Canavan (2 czekają na półce), albo "Tunele", które też czekają. :D

    Mój blog - zapraszam! ♥
    Fanfiction - zapraszam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieści Trudi Canavan szczerze polecam, bo to cudowna autorka :) /Klaudia

      Usuń
  2. Książę Mgły i Dwór cierni i róż ♥ Czytaj to dziewczyno! :D Ciekawe książki wybrałyście, życzę Wam powodzenia, choć sama w tej akcji nie biorę udziału :)
    Laura z bloga http://bukowy-dworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biorę udziału w żadnych wyzwaniach czytelniczych, ale zamierzam się za któreś zabrać w przyszłym roku. Teraz już chyba trochę za późno. :D
    Polecam "Dwór cierni i róż"! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs urodzinowy. :)
    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przegapiłam bookathon, więc postanowiłam załapać się na 7 readup :D
      Mam nadzieję, że mi się spodoba <3 /Klaudia

      Usuń
  4. nie biorę udziału, bo to za dużo książek do przeczytania w krótkim czasie, jestem raczej wolnym czytelnikiem. życzę Wam powodzenia. najbardziej z tych książek ciekawi mnie Dwór cierni i róż oraz Dawca. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale postanowiłam, że mimo wszystko spróbuję swoich sił :)
      Mnie również ciekawią te książki :) /Klaudia

      Usuń
  5. Hej!
    W blogosferze książkowej doszło do przykrej sytuacji i pewne osoby uwzięły się na jedną cudowną osóbkę <333 Liczę na większy rozgłos i na to że więcej osób zainteresuje się zachowaniem tych okropnych hejterów!!

    https://dzejniczyta.blogspot.com/2016/08/szablony-do-zakadek-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dwór cierni i róż" to boska książka ❤
    "Ostatnia piosenka" niesamowicie wzruszająca - strasznie płakałam czytając tę powieść.
    Natomiast "Hopeless", mimo iż tematyka nie jest zbyt lekka, czyta się ją w ekspresowym tempie :)
    Życzę Wam powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwór cierni i róż jest niesamowity więc szybciutko przeczytasz :) ja nie robiłam planów będę po prostu czytać co mi się nawinie i na bieżąco dobierać sobie książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Wam powodzenia! ;)
    Ja nie biorę udziału, takie maratony chyba nie są dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat dwie książki mam do przeczytania takie jak wy "Dwór Cierni i Róż" oraz Nicholasa Sparksa.
    Niestety w akcji udziału nie biorę z braku czasu ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    I przy okazji zapraszam na wydarzenie konkursowe
    https://www.facebook.com/events/1046947058721737/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.