czwartek, 30 czerwca 2016

Podsumowanie maja i czerwca!



Hej wam!

Jako że w maju podsumowanie się nie pojawiło, a czerwiec wielkimi krokami odchodzi do historii, mamy dla was podsumowanie obu tych miesięcy- zarówno pod względem przeczytanych, jak i kupionych książek. Trochę się tego nazbierało, tak więc nie przedłużając- zapraszamy do czytania :)


Książki Klaudii


Maj


Kupione:W maju kupiłam tylko jedną książkę, a jest nią "Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas, który dorwałam na Warszawskich Targach Książki :)





Przeczytane: "Fortuna i namiętności. Klątwa" Małgorzata Gutowska- Adamczyk
Ocena: 7/10



"Biała róża" Amy Ewing
Ocena: 7/10

"Zbuntowana" Veronica Roth
Ocena: 7,5/10
"Szklany tron" Sarah J. Maas
Ocena: 8,5/10

Czerwiec



Kupione: Niedawno miała miejsce bardzo korzystna promocja na stronie internetowej wydawnictwa znak (3 książki za 33 zł), z której oczywiście skorzystałam :D. Ksiązki jeszcze do mnie nie przyszły, ale "czaiłam" się na nie już dość długo, i cieszę się, że wreszcie będę mogła je przeczytać :)






Oprócz tego w czerwcu kupiłam jeszcze dwie książki :)





Przeczytane: "Ekspozycja" Remigiusz Mróz

Ocena: 7,5/10

"Piąta fala" Rick Yancey
Ocena: 9,5/10

"Maria Antonina. Z Wiednia do Wersalu" Juliet Grey
Ocena: 9,5/10


Książki Julki:


Kupione w maju i czerwcu:
W maju zakupiłam książki ze stosika. Skorzystałam z wielu promocji na Warszawskich targach książki. W czerwcu zaś kupiłam w całkiem korzystnej cenie trylogie w Auchan'ie.

(Przepraszam za złą jakość obydwu zdjęć w tym podsumowaniu, ale nie mogłam złapać dziś dobrego światła do zdjęć i wyszło co wyszło)

Przeczytane w maju i czerwcu:





Maj:
1. "Obsydian" Jennifer  L.Armentrout
Ocena: 7,5/10
2. Ember in the Ashes "Imperium Ognia" Sabaa Tahir
Ocena: 9,5/10
3. "Antygona" Sofokles
Ocena: Była to moja lektura szkolna, która niezbyt przypadła mi do gustu :D
4. "Nasza Paczka" Mariola Peisert
Ocena: 5/10
5. "Czas Żniw" Samantha Shannon
Ocena: 10/10

Czerwiec:

1. Magnus Chase i Bogowie Asgardu "Miecz lata"
Ocena: 10/10
2. Dary Anioła "Miasto popiołów" Cassandra Clare
Ocena: 9/10
3. Dary Anioła "Miasto szkła" Cassandra Clare
Ocena: 10/10
4. Dary Anioła "Miasto upadłych aniołów" Cassandra Clare
Ocena: 9/10
5. Dary Anioła "Miasto zagubionych dusz" Cassandra Clare
Ocena: 10/10
 6. Dary Anioła "Miasto niebiańskiego ognia" Cassandra Clare
Ocena: 10/10
6,5. Nie wiem czy pisać o tej książce czy nie :D Otóż jestem w połowie książki "Harry Potter i Kamień Filozoficzny"

10 komentarzy

  1. Przepiękne wyniki! Gratuluję wam ich. :) I zazdroszczę tylu nowych powieści na półkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre wyniki, gratulacje! Ciekawe książki przybyły do Was przez te dwa miesiące. Sama koniecznie muszę mieć "Piątą falę" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Piątą falę" oczywiście gorąco polecam :) /Klaudia

      Usuń
  3. Czerwiec zdominowany przez "Dary anioła" ;)
    Świetne wyniki - pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie zdominowany przez tą serię :D
      Cieszę się, że udało mi się przeczytać całą serię przed wakacjami,no i na pewno nie był to czas zmarnowany :D♥. Cała seria jest z pewnością moją ulubioną ♥.
      Pozdrawiam, Julka :)

      Usuń
  4. Świetne wyniki! Ja w czerwcu przeczytałam tylko trzy książki :/ Mam nadzieję, że w lipcu trochę lepiej mi pójdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ale w wakacje jest więcej czasu na czytanie, więc pewnie i wyniki czytelnicze się poprawią :) /Klaudia

      Usuń
  5. to już kolejny powrót do Harry'ego Pottera? :D jestem ciekawa książki "Oddam ci słońce". udanych i zaczytanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa opinii o "Czasie Żniw", tym bardziej ze względu na tak wysoką wystawioną ocenę :) Ja niestety nie skorzystałam z promocji Znaku (stwierdziłam, że zacznę zbierać na Krakowskie Targi Książki ;)), ale "Oddam ci słońce" czytałam i jest to pozycja zdecydowanie warta poznania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas Żniw jest świetny! Co do "Oddam ci słońce" przyznaje, że dosyć się zawiodłam. Z Darów Anioła tylko ostatni tom został do przeczytania, ale od kilku miesięcy jeszcze się za niego nie zabrałam:D "Dwór cierni i róż" już jutro będzie u mnie;). Gratuluję wyników!

    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.